Thursday, February 4, 2010

PERSONALITI HATI



Bilakah Si Dia Melafazkan 'Aku Cinta Padamu'
Selalunya si dia akan melafazkan ungkapan sebegitu setelah si dia yakin kamu benar-benar cocok dengannya. Si dia mahu berlaku jujur dan kamu harus tahu meyelami isi hatinya. Adakalanya seseorang itu sukar untuk meluahkan melalui kata-kata. Tetapi gerak geri boleh menggambarkan perasaannya ketika itu. Maka kamu harus sentiasa peka dengan respons dan segala tindak tanduknya.

Bilakah Si Dia Akan Bertanya Tentang Latar Belakang Kamu
Jika si dia mahu mengenali kamu dengan lebih dekat lagi. pasti si dia akan bertanya tentang latar belakang kamu terutamanya berkenaan keluarga kamu. Pastinya si dia menjalinkan hubungan yang intim jika si dia mendapat kamu yang terbaik untuk dirinya.

Bilakah Si Dia Akan Bersikap Cemburu Dan Terlalu Mengambil Berat Tentang Kamu
Jika si dia menyayangi kamu dan tidak mahu kamu terlepas ke tangan orang lain. Kedua sifat ini, iaitu cemburu dan mengambil berat pasti ada dalam dirinya. Si dia takut kamu akan berpaling kasih dan seboleh-bolehnya mahu kamu menjadi miliknya mutlak.

Bilakah Si Dia Akan Mendahulukan Kamu Dalam Hidupnya
Apabila si dia yakin cinta kamu terhadapnya kukuh, jujur dan kedudukan dirinya paling istimewa dalam hidup kamu. Si dia juga akan menjaga hati kamu dan sanggup berkorban apa saja. Tetapi jangan pula kamu mengambil kesempatan kesetiaan hatinya pula.

Bilakah Si Dia Akan Menimbulkan Spekulasi Dalam Hubungan Kamu
Tentu saja bila kamu dan si dia bercanggah pendapat, saling tidak jujur dan tidak meluahkan perasaan di hati, senario ini pasti terjadi. Setidak-tidaknya ia akan membuatkan hubungan kamu agak tegang dan berlaku salah faham antara kamu berdua. Jadi lebih baik berrterus-terang tentang apa yang kamu rasa jangan sembunyikan perkara-perkara yang patut dia tahu.

0 Diamond VoiceOut:

Post a Comment

I.t. A. S.m.a.l.l. W.o.r.l.d. Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template